mercoledì 23 febbraio 2011

Hello guys! Today i suggest you a new section, dedicated to the major creative talents of my region, in the heart of Italy : Marche.
A singular designer of whom we talk is CESARE PACIOTTI.
He is, you know, an important shoe designer : his creations charmed the celebrities and showgirls of the world.
The famous designer began to create men shoes but he is at the height of success when he started to design vertiginous heels for women..
The famous brand is symbolized by a dagger logo. In the last years it borns a new sportive line named "4US", that includes belts and accessories.

Ciao a tutti! Oggi vi propongo una nuova rubrica, dedicata ai maggiori talenti creativi della mia regione, nel cuore dell'Italia, le Marche.
Il particolare stilista di cui oggi parliamo è CESARE PACIOTTI.
Come sapete egli è un importante designer di scarpe: le sue creazioni hanno affascinato le celebrità e le showgirls di tutto il mondo.
Paciotti ha iniziato a creare dapprima scarpe di lusso per uomini ma ha raggiunto l'apice del successo da quando disegna tacchi vertiginosi per il pubblico femminile..
La celebre griffe è rappresentata dal logo del pugnale. Negli ultimi anni è nata una nuova linea sportiva chiamata "4US" che comprende cinte, scarpe e accessori.
















HERE THE LINK TO VISIT CESARE PACIOTTI'S OUTLET











2 commenti:

Popular Posts

Powered by Blogger.

Pinterest

Seguimi su Pinterest

LOOKBOOK

Oasap.com

Twitter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Collaboratori

polyvore

My Fashiolista finds

Lettori fissi

Follow this blog with bloglovin

Follow fashion portrait